06-06060a kızlar merhaba son zamanlar tansiyon 14/9 13/8 bu şekilde çıkıyor daha 19 haftalğım idrarda protein eser çıktı şimdi 24 saatlik idrar topluycam çok korkuyorum daha çok küçük
Kizkalesi 06-06060a tansiyon çok yüksek değil büyük de sınır 14 diye biliyorum 14 sonrası yüksek diye geçiyor ben öyle biliyorum
Askayaz Geçmiş olsun içini rahat tut cok önemli bir konu gebelik zehirlenmesi idrarını kesin topla ve götür hangi şehirde yasiyosun
Askayaz Tansiyon takibi yapman lazım diye biliyorum tabiki doktorlar daha iyi bilir ama tansiyon 24 saatte icinde yüksek çıkarsa hastaneye git orda daha cok kontrol altında olursun orda idrarini tamamla
Askayaz Insallah cikmaz rabbim acil şifalar versin belki idrarda enfeksiyon varsa oda tetiklemiş olabilir kontrol amacli olarakda istemiş olabilir doktorunuz