MeryemYilmaz Kızlar 38+3 oldum üç gündür karın ağrısı çekiyorum ve ara ara şiddetli kasık ağrısı belimde çok ağrıyo sizce bunlar Doğum belirtisi mi ? Bilen yaşayan varsa yardımcı olurmusunuz ? 😔
MeryemYilmaz 123w123w benim ki baya şiddetli hemen hemen 10 dakika da bir girip çıkıyo ağrı bıçak saplanır gibi