Bahar33 Eski usul olanda var bazen doğrulamak için onu kullanıyorum ama çok zor oluyor. Sabit tutmak gerek ama bebek istemiyor çok ağlıyor çabukta ölçemiyor. Artık zaten hastaneler bile temassız kullanıyor ben devlet hastanesinde acura ile ölçtüklerini görünce ondan aldım. Uyurken falan ölçmek rahat oluyor.