Öncelikle çok geçmiş olsun ve Rabbim sağlıklı bir şekilde gebe kalmanızı nasip etsin inşALLAH, cvpları okuduğum kadarıyla mart ayı kimyasal ayı olmuş bende martta kimyasal gebelik geçirdim doktorum sorunu bulmak için benim hormon eşimin sprem tahlili ni istedi, eşimin sprem sayısı az ve hareketlilik yok denecek kadar azdı ondan sonra devlet hastanesinda bi prof. Gözüktü eşim tahlil için 4ay gün verdiler beklemek istedim ve bekledik sonuç çıkınca hemen tüp bebeğe yollamak istedim düşük değerle tüp bebeğe gitsem yine olmayacak düşüncesi ile ilaç tedavisi almasını isistedil ve verdiği ilaçlar hemen etki etti 1ay sonra hamile olduğunu öğrendim Rabbime şükür 4aylık olduk darısı size ve isteyen herkese olsun