Kızlar tam 17 haftalık olduk ilk gebeliğe göre erken belki ama bi 10 dk önce yemek yemistim böyle birden kasığımda bisey hissettim önce anlamadım ama sonra emin oldum gercekten kelebegin kanat cırpması gibiymiş 😀 daha önce süphelendiklerimin hepsi meğer bağırsak hareketleriymis 😂😂
Harika bi duyguydu anlatamam sulu göz oldugum icin hemen duygulandım tabiii 😊 Rabbim bu anları bekleyen herkese nasip etsin 🤗