Bende de çıktı hamilelik şekeri doktorum diyetisyene yönlendirdi. Diyet listesi verdi ona göre diyeti yapıyorum. Benim kilom fazla olduğu için bana ona göre bir diyet verdi. Sizde de varsa eğer hiç beklemeyin siz de gidin diyetisyene. Ben biraz geç gittim diyetisyen kızdı. Daha erken başlamalıymışım diyete. Üç ana öğün yiyorum üç de ara öğün sabah kahvaltısı sekiz buçukta 11 de ara öğün 1 buçukta öğlen yemeği 3 buçukta ara öğün 6 buçukta akşam yemeği ve son olarak 9 buçukta son öğünü yiyorum tatlı hamur işi işlenmiş gıdalar meyvesuyu ve asitli gıdaların hepsi kesinlikle yasak. Ara öğünlerde tükettiğim meyve ise gayet az miktarda. Hamile ilken gerçekten zor oluyor istediğini yiyememek ama bebeğimiz için elimizden geldiğince yapmaya gayret ediyoruz. ☺️ Siz de de gebelik şekeri mi çıktı ?