Bebikom_ Nur-- mustela aldım canım. En azından ılk 5-6 aylık olana kadar saglıgı ıcın bunu kullanmanı onerırım. Ama sebamet kullananlarda var onuda arastırabılırsın.
Aysenam Nur-- ben ilk bebeğimde uzın süre sebamed kullandım çokta memnun kaldım. Şimdi yine tercihim sebamed oldu mustelaya göre fiyatı daha uygun
Ayseysf Ben mustela tercih ettim internette eczaneden cok daha uyguna bulabılırsın kozmodi.com a bakmanı öneririm bakım ürünleri cidden piyasaya göre en iyi site
Deryatayfur2 Siveno ya bir bak derim içeriği iyi Türk markası benim bi hocam önerdi onu almayı düşünüyorum 🐣