Merhaba Kızlar ben 37 haftalık hamileyim doktor çatımın dar olduğunu söyledi bebeğinde iri bebek olduğunu söyledi. 4 kilo veya üzerinde doğacakmış . Bana normal doğum deniycez olmazsa sezeryan alıcaz dedi. Bu ne demek sizce , ben deneme tahtası mıyım . Korkuyorum iri bebekse çatım darsa ya bebeğe birşey olursa doğarken? Eşime söylüyorum eşimde doktor ne yapacağını bilir boşuna endişelenme o doğru kararı verir o sırada diyor ben de şaşırdım ne yapacağımı bilmiyorum :(