Eliszehram Sonda takildi ama belden uyusturulduktan sonra takildi.Doguma 9da girdim.Oglum 09.15te ben 09.35 te ciktik.Saat 10.30 gibi kahve,su icmeye basladim.4.5 -5 lt su icmem istendi.Ictim.Bacaklarim tam cozuldukten ve aksam yemegi yedikten sonra aksam 6da kaldirdilar.Sondayida ozaman cikardilar.Bol bol yurudum.Bugun oglen taburcu oldum.Suanda da iyiyim.Eve gelince kendim banyomu yapabildim.Bol bol yurumek ve su icmek cok iyi geliyor