Merhaba kızlar, yeni doğum yapmışken hemen paylaşayım dedim 😊 güzel bir hamilelik geçirdim hafif mide yanması dışında herşey güzeldi herneyse bebeğim bir türlü aşağı inmiyordu 2 ocakta doktorum 3 ‘cü çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık var dedi salı gelirsin yatış verir başlatırız dedi neyse eve geldim parça parça kahverengi akıntılar geldi sonra böyle sümüksü kanlı geldi sanırım nişanımdı herneyse o akşam hiç birşey yoktu başka gece yattım uyudum sabah uyurken birden bir sıcaklık geldi tuvalete gittim camaşırım çok ıslaktı anladım suyum geldiğini doktoru aradım gel dedi eşyaları alıp neyse geldim hastaneye doktor tekrar kontrol etti evet su ama acıklık 1 cm biraz dinlen suni vericez dedi herneyse lavma yapmaya geldiler ben korktum çok yaptırdım ama hiç acımadı arkadan doktorum geldi bak ebeler lavmanı zor yaptırdığını söyledi yapabilecekmisin dedi dedim yapıcam tamam dedi suniyi verdi saat 12.30 falandı sonra azar azar sancılar gelmeye başladı ben duramıyorum eşimin ellerini tutuyorum kız arkadaşım belimi ovuyor falan sancım arttı ebe geldi kontorele dedi 6 cm çok iyi bu az kaldı dedi herneyse aradan 1 saaat geçti sancılar arttı baktı acıklık 9 cm tamam dedi şimdi burda ıkınma isteği gelince söyle tabi geldi geldi muayeneye tekrsr tamam dedi doğum haneye götürdü ben biraz zor ıkındım bağırmaktan bana bağırma dedikçe bağırdım ama 10 ıkınmada falan kızım balık gibi kaydı sonra hersey butun acılar geçti zaten dikişi hissettim ama acımadı çok doğumdan sonra hersey boş zaten sonra bebeğimi temizlediler cıktık bebeğim 2900 dendi 3105 doğdu 3 ocak 15,58de doğdu kızlar size tavsiyem ne kadar korkarsanız korkun normal doğum en güzeli 2 saate kalktım gezdim sütüm az az geliyor emiyor miniğim allah kurtarsın hepinizi inşallah 🙏😍