@caglaylmz hiç korkma kuzum pozisyon değiştirdiklerinden öyle benim de bebeğim aşırı hareketliydi canımı acıtıyordu uykudan uyandırıyordu sallıyordu resmen beni, ama 2 haftadır aşırı sakin zorla rahatsız ediyorum anca öyle bi kıpırtıı sırt üstü yatınca rahatsız oluyor bi iki kıpırtı öyle onun dışında yediğime içtiğime bile tepki vermiyor. Doktor dedi ki bu haftalarda çok uyuyorlar ve pozisyon değiştirdiyse sadece kıpırtı hissedersin günlük 10 kıpırtı hissediyorsan sıkıntı yoktur dedi. Günlük 10 hissediyorum ama tabi 2 hafta önce ki gibi değil. Ama kimden duyduysam burda kaç tane post araştırdıysam bu haftalarda %90 lık kısım aynı. O yüzden ferah tut içini