22+5im her gece açlık bu Gece 3 te yemek yedim 45 dkdir kendimle imtihan ediyorum tekrar yememek için masadan kalkıp yatağıma geliyorum yine açlık hissi doymuyorum eşimin ise gitme saatini iple çekiyorum tekrar kahvaltı yapmak için sonra sabah 10 da tekrar kahvaltı sorum şu en azından gece kalkmamak ve yatmadan uzun süre tok kalmak için neler tüketebilirim 🤷😣