Esra-akk96 benim ikinci hamileliğim , panik atak problemi ilk gebeligimde çok daha fazla idi hatta sırf atak geçirdim diye sezaryen doğum yapmak zorunda kaldım acilmam falan olduğu halde bende istemedim dayanamadım doğum sancısına doktorumda uygun bulmadı atak geçirdiğim için normal dogumu , simdide ikinci doğum yaklaştı içim daralmiyor değil çözümü olmayan bir hastalık bu 🙄