Aselinannesi1 Kizlar bugun doktora gittim rahim ağzı kapalı iyi dedi kaç cm dedim 4cm ustten baktı onun icinmi öyle dedi kaç olmalı bilginiz varmi
pyymamm Aselinannesi1 erken doğum riski yok demişti banada uzunluğı iyi derken ama ölçüsünü bilmiyorum
Lalemsi Aselinannesi1 30 ve üstü güzel , benim rahim boyu 27 mm kadar düştü sonra istirahatla hiçbir iş yapmayarak 30 mm geri çıktı
Ceydasinanservan Aselinannesi1 25 mm altında risk teşkil ediyor dr genelde bunu söler dünya standartlarında böyle kabul edilmiş
Selen01 Haftamda 5,5 cm gayet iyi dedi doktorum . 3 ün altında olmamlıymış hatta zorlarsak 2,5 demişti.
Aselinannesi1 Selen01 benimkide iyi dedi kapali dedi ama aylik gittiğimde sorayim ogreneyim diye yazmak istedim
Burcak93 Kızlar Bnde 22 haftalık hamileyim yattığımda rahmim çok ağrıyo sanki belden aşşağım tutmuyor çok canım acıyor başına gelen var mı ilk gebelik insan normalmi değil i merak ediyor
Aselinannesi1 Burcak93 kişiden kisiye değişir agrilar canim dönem dönem dr sor istersen bende vajinada agri seyimin üstünde agri disinda agri yok
Sermec Aselinannesi1 benım 20 haftalıkken 5 cm di canım 26 haftalıkken 4 cm di bana da üstten baktı su an 27+3 haftalık hamıleyım
Sermec Aselinannesi1 iyi canım sıkıntı gözükmüyor bu durumda bana da rahım agzı kapalı dedi doktor bakalım 10 gün önce 40 mm di inşallah boyle devam ediyordur
simsekkiz8 Aselinannesi1 4sm olmali sizdede oyle qayet guzel bende 2,5 sm kisa😢 yatiyorum o yuxden serklajda olmadim
Aselinannesi1 simsekkiz8 rabbim yardimciniz olsun inş vaktinde saatinde kucaginiza almayi nasip etsin rabbim