Mom36 Serap0733 benim aile hekimim babamlarin orda kaldi burdaki doktora alamadik daha. Şu an sebepsizce aglamk istiyorum.😭😭😭 allahm inş. Bbebiş vardirr 🙏
Serap0733 Mom36 ya misafir olarak aldırsan kanı olmaz mı? Bak olmadı bi daha test al bakalım inş adet olmazsın
Mom36 Serap0733 1 yil oldu evleneli hiç korunmadik ikimizde cok istiyoruz nasip olmadi henüz. Hic olmicak diye korku var icimd e
Mom36 Serap0733 inş. Yaaa çok istiyorumm. Rabbimde nasip eder ins. 🙏 yasimizda küçuk aslinda ama cok istiyoruz ikimizde.
Mom36 Serap0733 inss. Yazmammi o zmn duymayan kalmaz zaten hic tutamam icimde. Ama bence bu ayda olmadi neyse hayirlisi olsun hakkimizda
minikmucizem1_ Mom36 hamileyken kanaması süren arkadaşım var adet olur gibi kanaması oluyordu ama bebeği sağlıklı doğdu şükür darısı başına canım
Alismomi Mom36 bir kaç gün lekelenmesi sürenler var canım korkma. Ama kanama kırmızı renkte ve yoğun olursa hemen doktora gitmelisin.
Zuzum_20 Mom36 inşallah gönlüne göre olur canım Rabbim tez zamanda minigine kavusmanı nasip etsin saglıkla 💗