Merhaba kizlarr. Başlıkta da belirttigim gibi 37.haftadayim genelde son haftalarda bebek hareketleri azalir diyorlar fakat saattende belli oldugu üzere karnimdaki ufaklik inanilmaz hareketli ve canimi acitiyor bu sebeple de uyuyamiyorum. Acaba doguma yakin olsa bile bu kadar sert hareketler hissedilir mi? Veya hisseden oldu mu hic?