Prensannesii38 bizde uzun zamandır kayra ismine karar verdik benimkide erkek,kayra deniz ismi gibi unisex bi isim dalga geçilcek bi durum yok benim de kafamı karıştıran tanrı ismi diyolar kayra yı o yüzden düşünceliyim ben tanrıya inanmıyorum hoş haşa ama yanlış bişey de yapmak istemiyorum kayra ya da çok alıştık yerine isim bulamıyorum 😔😔😔