Öncelikle herkese Merhabalar Dün Devamlı Gittiğim Nisa Hastanesi 2020'nin Gelmesiyle birlikte bir ufak zamlanmış hem hastanem ve hemde doktorum ile ilgili biraz bilgi vermek istedim merak eden arkadaşlar olursa bahçelievler civarı belki yardımı Dokunur , Öncelikle - Nomal Doğum =1,600₺ Sezeryan 2,800₺ Doktorum Derya kanzagül Hanim Gerçekten çok ilgili harika bir bayan çok Tatlı ve şirin iyi ki tanımışım Muayenesi 130₺ Genel olarak hastane temiz ve güzel doğumhane tarafında erkek çalışan bulunmamakta. Odaları ideal büyüklükte hemşireler ilgili ,saygılı ve disiplinli.. Hastanede Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi bulunmakta. tek sıkıntısı biraz yoğunluk var o kadar. Muayene sırasında baştan savma değilde işine özen gösteriyor derya hanım bıkmadan sıkılmadan anlatıyor bebeğinizi size. zaten nisa Hastanesi medipol kuruluşudur. genel olarak hastanemden ve doktorumdan memnunum sizlerde memnun olduğunuz hastane ve doktorları yazabilirsiniz..