Arkadaşlar merhaba 39 haftalık olduk bugün ama bebegimin gelmeye niyeti yok gibi bende sezeryan için hastane bakmayı düşünüyorum ..Devlet sezeryan yapıyor mu yada istanbul da anadolu yakasında devlet yada özel sezeryan için onerebiliceginiz bir hastane var mı ücretleriyle birlikte lütfen 🙏🙏😘❤