Belinay_AliEge Kızlar 8. Haftama giricem yoğun mide bulantılarım var gece oluncada midem yanıyor 😔 bi yandan kusuyorum sonra aradan biraz geçiyor bu sefer bi açlık hissi geliyor sürekli biseyler yemek istiyorum sonra geri kusuyorum bu nasıl bişey oluyo böyle çok yoruldum 😞
Mrvdvl Belinay_AliEge benim de öyleydi canım bide üzerine mide kazıntısı oluyordu sürekli. 12. Haftadayım büyük ölçüde azaldı geçer umarım. Beyaz leblebi ve tuzlu çubuk çok iyi geliyor. Az ve sık yemeye çalış bide aç kaldıkça daha çok bulanıyor.
Denizgumuskaya Bulantı icin ceviz , tuzlu domates , beyaz peynir , kaşar peyniri , muz , ben onları yerdim bana birde doktorum kızım da derdi ki bulantıların azalması icin az az sık sık ye baharatlı yağlı şeylerden uzak dur derdi
Belinay_AliEge Denizgumuskaya ah kuzum peynir den tiksindim kaşar peynir den de hele tatlı eşim yerken bile bakamıyorum sana diyorum 🤢
Belinay_AliEge O kadar kusuyorum ki sabah başlıyor akşama kadar ve gece de mide yanmam oluyor bide böyle acıkıyorum biseyler hazırlıyorum yerken bile midem bulaniyo 😞 böyle varya hunharca yemek yemeyi özledim çılgınlar gibi 🤣
Denizgumuskaya Belinay_AliEge gelecek o zamanlar canm merak etme benim de oluyordu birde bende erkek bebek te daha çok yaşadım bulantı hala devam ediyor 18+6 olduk yeni ama bulantı oluyo hala sadece şükür ksmam yok tabi oldu ilk haftalarda ama azalıyor
Mrvdvl Belinay_AliEge ben de deli gibi tatlı severdim. Şimdi hiiç canım çekmiyor ilk haftalar dediğim gibi görmeye tahammülüm yoktu
Belinay_AliEge Denizgumuskaya Kuzu sanki hiç bitmeyecek gibi geliyor bide hormonlar değişiyor ne bileyim kendimi tanıyamıyorum hele göbis falan çıkınca artık bakar bakar ağlarım 🧘🏻♀️🤭🤧
Belinay_AliEge Mrvdvl leblebici oldum çıktım kuzu sürekli elimde tuzlu şeylerde yiyorum daha sonra bulantı başlayınca ağzıma mayhoş bi tat geliyor zaten su bile icemiyorum 😪 sonra bol bol dua okuyorum kendime 🤭🤭 Ya şafi falan diyorum 😊
Denizgumuskaya Belinay_AliEge 😂😂 ben şimdi ağlıyorum kızıma bakıp bakıp acelen neydi de abla oluyon die geçen de bi yerde doğum videosu gördüm doğan bebek ağladı ben ağladım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Düşün yani nereye kadar geldim 😁 ..... bu arada instagram hesabın varsa dm den konuşuruz arasira
Belinay_AliEge Kuzum Instagram hesabımı kapattım epey oldu 😚 Rabbim nasip ederse bebek olunca açıp aktif hale getircem . Instagram Adım serifesultanm .
Belinay_AliEge Mrvdvl hemen gecsinde şöyle çılgınlar gibi rahat rahat yiyip icip yatip gezip tozayım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻😊😊😊
Belinay_AliEge Mrvdvl aynen öyle kokusu tadı ya şuan düşününce bile 🤢 çikolata falan ne bileyim asla yiyemiyorum 😪 saman gibi oldum galiba 😊😊😊 Tadım yok tuzum yok 🤭🤭