Hamileliğim boyunca forumdaki tüm Doğum hikayelerini okudum psikolojik olarak Doğuma hazırlanmamda gittiğim kurslar kadar etkili oldu. Hamileliğim boyunca hep normal Doğum istedim mide bulantıları ağrılar hep kızım İçin değer diyerek güle oynaya karşıladım 9 ayı ama son hafta artık sabırsızdık bende eşimde Neyse daha fazla uzatmadan bende sonunda anne olma Şeref’ine nail oldum.8 Aralık akşam 6 gibi duşa girdim çıktım eşimle sinemaya gitmeye karar vermiştik banyoda hazırlanıyorken suyum geldi nasıl anladım derseniz anlamama şansınız yok sanki bir tıpa var ve onu çekince bi anda su boşalıyor hissi oluşturdu bende saat 7buçuk gibi kana dönüştü doktorumu aradım hemen gel dedi gittim 1 2cm açıklık var dediler 10 gibi doktorum hastaneye geldi oda baktı sabahı bulur dedi yatışım yapıldı tabiki normal Doğum istediğim için mahremiyeti olması gerektiğini düşünerek kimseye haber vermedim o arada sancılarda başlamıştı sancılarım en son 2 dakikaya bir düştü nst de artık tavan yapmıştı ve hemşire hanım bu kadar Yüksek sancıyla hala nasıl sesiniz çıkmadan neşe saçıyorsunuz kim olsa ortalığı yıkmıştı dedi fakat gece saat 12 gibi bişeyler ters gitmeye başladı kızımın kalp atışları iyice yükseldi ve düşmek bilmedi hemşireler oldukça ilgilendiler düşürmeye çalıştılar fakat nafile nazlı kızım artık sancılara dayanamadı ve iyice yoruldu doktorla konuştular ve acilen sezeryana almamız gerekiyor dendi o sırada aile fertlerine haber verdik zar zor yetiştiler derken gece 1 de bizi ameliyathane ye aldılar ve gece 1 40 da kızım yanı başımdaydı ağlıyordu bi hayli morarmıştı doktorlar kendi aralarında iyiki almışız diye konuşuyorlardı minicik suratı
9 ay boyunca yolunu gözlemiştim bedenimden ayrıldığına üzülürken sağlıklımı sitede sormadan edemiyordum çok şükür normalmiş yanı başımda durmasına dayanamayıp gözümden yaşlar süzüldü bizim Doğum hikayemizde böyle rabbim ### isteyen herkese sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin sezeryana gelecek olursak kendimi normal Doğuma hazırladığım İçin benim için zorluydu 25 gün oldu hala Ağrım sızım var size tavsiyem akışına bırakmak sonra benim gibi neden normal doğuramadım diye ağlarsınız kendimi olasan çok kaptırmışım ki 1 hafta boyunca nasıl böyle oldu neyi yanlış yaptım diyip ağladım bide doktorun erkeği kadını hiçönemli değil ben bunada çok takılıyordum ameliyathanede sadece doktorum bayandı mahremiyet diye tutturup inatla anneme haber vermeyen ben sezeryandan sonra doğrulanmadığım İçin giyinmeme lavaboya gitmeme hep annem yardım etti yani bişeyleri çok sayıklamamak lazım neyse çok uzattım hakkınızı helal edin ☺️
1.