Herkese merhaba kızlar😇
29.haftanın içerisindeyim henüz beşik yada oda yapmış değilim. Ama aklım takılıyor hep buaralar almaya niyetlendim bi an önce... oda yapmalı mıyım? Bambu sepet beşik kullanışlı mı? yada siz neler aldınız?
Fikirlerinİzi tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺