Hanımlar şuan 37 oldum 36 . Haftamda kasilmalardan dolayı acile gittim ordaki doktor 1cm açıklık var dedi nst bagaldilar sonuçları sanci cikmadi hiç bı şekilde acaba ne kadar sürede doğum başlar burdaki çoğu posta bakttim 1cm açıklıkla 40 haftayı gören bile varmis kendimi normal.doguma da hazır hissetmiyorum çok korkuyorum ilk gebeliğim