35 haftalık hamileyim, bugün doktora kontrole gittim, bebeğimin hareketleri çok fazla, ve sanki belimden aşağısı sanki morarmış gibi açıyor yürüyünce fln, annem açılıyorsun sanırım dedi, bugün doktor da kanala yerleşmiş bebiş şu an iyi şükür 10 gün sonra gel kontrole sonra haftada bir çağırıcam dedi, kanala yerleşmesi erken değil mi kafam karıştı ☺️☺️☺️