Benim bugün 40+0 dpktor direk yatış wermek istedi böyle gönderemeö suyunda azalma war nst de bir yerde düşüş war sorumluluk alamam dedi. Nasıl korktum anlatamam. İmzacattım kendi isteğimle kalmak istemediğime dair ama öyle kötü oldum ki çok korkuttu beni. Dewlet hastanesine gittim 3 saat kadar önce baktı heriey normal suyun az değil önceki zamana göre çok değil sadece bu da normal bebek büyüyor içinde alanı daralmış neden yatırmak isteöiş oşabilri ki seni ameliyat ne demek yani senin daha zamanın war bekleyelim olmazsa suni deneriz hemen ameliyat olunurmu dedi nst ye girdim çok iyi çıktı sancım bile çıktı hatta. Nasıl rahatladım anlatamam