Gebelikten önce 50 kiloydum. Ekimde hamileliğimi öğrendiğim zaman 53 kilo olmuşum. Sonra bulantı ve kusma dönemim başladı 48 civarina kadar düştüm. Son bir aydır iştahım açıldı çok şükür. Birkaç gün önce tartıldığımda yine 53 kilo olmuşum. 19. Haftama giriyorum. Mide bulantımı tetikleyen açlıkla başlayan günüm aksama kadar yemek yiyerek geçiyor. Yediğime seviniyorum, kilo alır mıyım diye dert etmiyorum çünkü hamileliğime aşırı kiloyla başlamadım. Sıkıntım şu ki, canımın çektiği her şeyi yediğim için akşam nefes almakta dahi zorlanıyorum ve bel ağrısı filan oluyor. Nasıl engel olacam kendime 😑