Canan_gun55_ Hamişler 26 haftalik hamileyim suan bogazimda nefes borum da sanki icimde ateş yaniyomus gibi yanıyorum çocuk saçıysa yakar yanma olur diyolar nasıl geçicek bu 2 buçuk litre su ıctim bugünden beridir
Hilalmnzk Canan_gun55_ su içmeye devam et . Doktoruna danışarak gaviskon şurup kullanabilirsin uzun süreli çözüm olmasa da belli süre durduruyor yanmayı bide Uyurken yastığınızı biraz yükseltin
Poncikveannesi Madensuyu,muz,bi parça ekmek,soğuk süt,yoğurt yada gaviskon yazsa doktorun çok kötü biliyorum ben gece hiiçç bişey yemiyorum korkudan yoksa🔥🔥🔥
Canan_gun55_ Hilalmnzk canım çok ilaç kullandigim için doktorum uyku sorunum için bile ilaç vermiyo hamileliğin ilk haftalarında çok ilaç kullandım iğneler serumlar progestan enfeksiyon iç kanama ilaçları BİR sürü şeyler şimdi sade vitamin kullanabiliyorum oda decavit