Merhaba bizde 15+4 olduk bole karnimda vuran bisi hissediyorum baya irkiliyorum yani ama sonra kesiliyor bekliyorim birdaha yok acaba bebek mi anlamiyorum gaz da olamaz diye dusunuyorum baya bisi vuruyor icimde gibi 🙈🥰cinsiyet de ogrenemedik daha belki gosterirse sali gidicem kontrole ogrenmek icin can atiyoum 🥰🥰