OlgaArslan Muhammedim0125 vallaha inan takmıyorum ben sizde takmayın kimseyi açlıktan ölecek gibiyim yemezsem çok halsizleşiyorum insanlar ne dicek diye düşünürsem ölüm fermanını imzalamış olurum galiba 😂
Muhammedim0125 OlgaArslan aslında öyle valla yerken kimseye bakmıyorum bi ekmek yiyorum 😂 ara öğünde yiyorum hızlı hızlı😂 oyalanmıyorum kıtlıktan çıkmış gibi
Osgem2019 Muhammedim0125 bende 59.7 falandık 65.6 yım 1.70 boyum şimdi memnunum yani ama hamur işi ve abartılarak yenen meyve çok kilo aldırıyor yoksa hele benim haftalarımda aşırı yiyemiyorsun zaten midene yer kalmıyorki çocuk kaplıyor her yeri
Muhammedim0125 Osgem2019 bende 59 la başladım 64 kiloyum son 10 gündür kaç oldum bilmiyorum boyum 1.68 22 haftalığım azıcık kilo istiyorum zaten
seda_gms87 Bende doyduğumu anlamıyorum sürekli açlık hissi hele gece bişey değil çok kilo aldım şimdiden 9 kilo aldım doktorum az ye bazen açlığı susuzluklada karıştırabilirsin demişti su içiyorum yatışmıyor
Osgem2019 Muhammedim0125 valla böyle gidersek en fazla 10 kilo da tamamlarız iyi gayet bence ama ben istemiyorum zaten Doğumla falan belli süre geçince de 10 kilo gidiyor diyorlar daha ne olsun belki fazla bile gider sonradan yamune korse tayt da alıcam
OlgaArslan Muhammedim0125 yiyin ama yine de kiloya dikkat etmekte fayda var ilk hamileliğimde 30 kilo almıştım 🙈🤭
Muhammedim0125 Oylumgcmn dr aç kalma diyor doğru Allah rahmet eylesin. Valla yediğim zaman daha çok oynuyor yemesem hareketsiz dediğin gibi üzülüyorum
OlgaArslan Muhammedim0125 son aylar alınıyor daha erken sizin. Ben 54 le hamile kaldım 82 le doğuma girdim doğumdan sonra da 2 sene ancak 62 ye düşmüştüm
OlgaArslan Muhammedim0125 gayet iyi zaten 30 dan sonra bebek kilosu suyu sizin kilo derken birikiyor canım