Betul55 Merhaba hanımlar, nasıl gidiyor? bu haftalarda kontrole giden var mı? Hangi testler isteniyor bilen yazarsa sevinirim☺️ Yani kan testi mesela yapılıyor mu öncesnde yaptırıp sonucu mu götürmek lazım..
Sldmrt Betul55 doktor gerekli görürse test istiyor. Onun dışında zaten 12.haftaya kadar folik asit kullandırıyorlar. 13.haftada kan değerleri için kan testi yapıp ona göre vitamin ve kan ilacı yazıyorlar. Bunlar dışında 11-14 hafta arası ikili test var yaptırmak istersen. Akai bi durumda da şikayetin varsa eğer yanma vs idrar isteyebiliyorlat. Aklıla gelenler bunlar.
Buse80 Betul55 merhaba canım ikili test var evet ama ben önermiyorum bence hiç yaptırma ben bin pişmanım yaptirdigima bu arada bebeğim 14+2
Prenses001 Betul55 ben 2 gün sonra gidicem randevum var ikili test yaptıracam. 20 dk önce 13 haftalık olduk 😊
Buse80 Prenses001 bu testler kesin sonuç vermiyor 100 kadından 70 inin yanlış çıkabiliyor benim ikili testim dusuk risk olarak çıktı doktorum direk Adana’ya yönlendirdi ama ben gitmedim doktoru değiştirdim ikinci doktorum azda olsa rahatlattı beni ultrasyonda hersey normal bebeğim iyi ama kanda sıkıntı çıktı ve İnan 12.haftadan beri hamileligim zehir oldu 9 ay bunun şüphesiyle yasamak var etrafımda o kadar çok duyuyorum ki ikili testi bozuk cikipta sağlıklı bebeği olanlari o yüzden rabbime sığındım en iyisini o bilir 🙏 ama tabi sen bilirsin icin rahat edecekse yaptır tabiki ben etkilemek istemem
Prenses001 Buse80 canım benim 4. Bebeğim hepsinde yaptırdım 2.De mesela düşük risk cıktı perinatolojiye yönlendirmişti yada 3 4lü test yaptır demişti bende yaptırmıştım bir sey çıkmamıştı ben ilk çocuğumun test sonucuyla karşılaştırmıştım aynıydı hatta doktora da götürmüştüm buda bir öncekinin ve sapa sağlam diye o da o zaman bir şey yoktur demişti 3. De ense kalınlığı sınırda dedi yani benimkilerde genetik yapısıyla alakalı heralde ama yüksek risk çıkarsa dikkate alırım yinede bir şey varsada doğumda karşılaşmak yerine önceden bilmeyi tercih ederim
Hasibeee Buse80 canım sana sonuna kadar katılıyorum çevremdeki Kişiler bu testi yaptırdı ve hepsinde sonuç sıkıntılı çıktı çocukları doğana kadar da yaşadıkları sıkıntıyı zaten söylemeye gerek yok oyüzden ben de yaptırmadım
Ezgiserc Bizde 12 haftaligiz.tup bebekle gebe kaldım.dokrorum 2li yi önermiyor yatırmıyormuş 3luyu yaptiriyormus.ona da mi gerek yok yoksa 2luyi yapmıyoruz diye tedirgin olmuştum ama okudukça rahatladım ne gelirse Rabbimden
Muge0609 Ezgiserc Ben Gen Analizimi Yaptırsam diye Çok Düşünüyorum. Bilemiyorum Tabi Evet 2li 3lü Testler Sadece Yüzde Olarak Veriyor Ama Çok Kararsızım Önümüzdeki Hafta 12 Olucam Hala Bekliyorum Yaptırsammı Yaptırmasammı 😂
Buse80 Di12lara12balci yok bebeğe hiçbir zararını yok senden alınan bi kanla bakılıyor ama inanların kafasını karıştırıyor yanlış sonuç çıkabiliyor