momsss1 Kızlar merhaba ilk kızım 18 aylık bende şuan 10 haftalık hamileyim. Zorunlu sezaryen oldum spiniali tercih etmiştim fakat hep içimde bir korku vardı kalıcı bel agrısı olurmu diye Doğumdan sonra bir kaç ay sürdü aralıklarla ağrım ama geçti çok şükür. Şimdi aklımda hep şu soru var ilkinde belki kalıcı ağrıdan yırttım ama ya ikinci kez spinial olduğumda bu sefer kalıcı ağrım olursa? İkinci kez spinial olanlar neler yaşadı fikirlerinize ihtiyacım var kızlar☺️☺️
Sirin96 momsss1 bende 4 sene önce oldu. İlk spinali bunda nedense cesaret edemiyorum ama bu bebeğimide ilk ben görmek istiyorum herşeyden bi haber uyumak istemiyorum ama cesaretim az 🙄
Sweetblonde88 Benim buraya yazmamam lazım ama ben ilkinde uyuşmadım çok hızlı hareket ettiler zaten igrenc bir deneyimdi. Sonra uyudum. Şimdi yine spinal diyor doktor. Aynı seyi yasamaktan çok korkuyorum. Ama bel ağrısı falan kalmadı. Onu söyleyebilirim rahatlatmak için 😇
momsss1 Sweetblonde88 şaka gibi ben ondan korktuğum için sanki uyuşmadım filan diye konuşmuştum dikkat etsinler diye 😂 ikinci kez bunu yaşayanlar ne durumdalar acaba 🙄
Emis Bende 1 yıl önce spinial oldum. Hiç bir şey hissetmedim bebeğimi gördüm ama bana kalan o iğnenin acısı oldu 1 yıl oldu hala bazen iğne yerim sızlar. Dikiş yerim geçti bile hatta. 9 haftalık hamileyim, bende o iğneden çekiniyorum biraz 😔
momsss1 Emis offf hepimiz aynı hislerdeyiz😑 hayır ben hiç hissetmedim sinek ısırığı gibi diyenleri hiç anlamıyorum kimde tuhaflık acaba 😂
Emis momsss1 birde benim belimde fıtık olduğu için ilk iğne de uyuşmadım 2. İğneyi olmak zorunda kaldım 😂😂