YcelMlayimYldrm Betul19931905 canm burdaki kimse seni yonlendiremez doktorun gerekli görüyorsa yaptırmalısın. Bende ilk başta yaptırma taraftarı degldm doktorum istedi iyiki de yaptirmsm yüksek çıktı şu an dikkat ediyorum.
Denizim Arya92 yani seker cikmasi yuklemeden sonra iyi yada kotu hissetmeyle alakali degil ozaman ,su sonuclarim bir ciksa icim rahatliyacak,ben sekerli gidalari cok yemek istiyorum zorluyorum kendimi fazla temiyorum
Arya92 Denizim aynen bence alakası yok ben rahat içmiştim iyiyim ya kesin vücudum şekeri yakıyor insülin iyi salgılanıyor dedim ama nafile sonuçları alınca gördüm
Edos Ben yerinde olsam burda bunu sormak yerine doktoruma danisir ve onun dedigini yaparım 👍 Yuklemeden sonra seker hastasi oldu demek ne kadar sacma sizce dogru mu burda sadece kafanızı karistıyorsunuz. Insallah doktorunuza guvenip yaptırırsınız.
AylinIlerKaar Denizim bende kötü yönde hiç bir belirti olmadı.sanki hiç bişey içmemişim gibiydi.ama şeker çıktı.iyi yada kötü olmanız içtikten sonra şekerin varlığı konusunda bir kanaat oluşturmaz.
TugbaLafci Minnosunannesi canım bence sen çok yanlış biliyorsun dahiliye doktorunun dediği şey biz bi öğünde bu kadar şeker almıyoruz dedi yarın tekrar kan verecem şeker yüklemesi yapmayacak bunu söyleyen bi doktor
TugbaLafci Betul19931905 yaptır canım sonuçta sağlık bu ihmale gelmez bende yaptırma taraftarı değildim ama doktorum istedi testi yaptırdım sınırda çıktı değerlerim diyetisyen yerine dahiliye doktoruna yönlendirdi beni dahiliye doktorum diyet listesi verdi şimdi diyete uyuyorum iyi tarafından bakarsam kilo almamın önüne geçiyorum diyet sayesinde sağlıklı besleniyorum zaten sonucu yüksek çıksada hemen insüline başlatılmıyor önce diyet veriliyo canım bebeğin ve senin sağlığın için