Ben de yeni başladım. 5 haftalık gebe olarak 2 kez muayene oldum kendisine. Ben memnun kaldım şimdilik. İlgili sorularınıza detaylı cevap veriyor pozitif ve enerjisi çok yüksek bir hekim. Ama pek bilgi ve yorum bulamadım hoca ile ilgili kararsızım bu nedenle.