16 hafta 4 gunluk olan bebegımı kaybettım başa gelmeyen kanamalr yuzunden 15 gundur dınmıyordu sonunda onu bnden aldı nasıp deılmiş mecbur zorla ayakda durmaya çalışıyorum aglmamak ıcn kndımı tutamıyorum.. Szlerden dua ıstyorum bu ıkıncı kaybım😔lutfen bna ve btun bebegı olmayan ısteypde sureklı kaybedenlere