Aldu 20 haftalık hamileyim. Benim doktorum bana bir şey demedi detaylı ultrason ile ilgili. Hani gel demedi gün vermedi. Ben bu çarşamba randevu aldım tahminen o gün detaylı ultrason yaparlar mı ? Yoksa gün mü verirler ? Ankara etlik zübeyde hanım kadın doğum hastanesine gidiyorum bu arada
Busra5341 Aldu onun belli haftalari var ona gore yapiliyor canimo haftalar icinde gitmen gerekiyor ayrica kendi doktorun yapmiyor onu perinateroloji uzmani yapiyor ayrintiliyi .
kirpapatyasiii Aldu Bana da doktor söylemişti canım ben hastaneye gitmiyorum başka doktora yönlendirmişti 2 ay öncesinden randevu almıştım. Sen gene de hatırlat hastane ya belki doktor yönlendirmesiyle günün geçmeden girersin ama geçirme gir canım detayliya 🤗
Sues Ayda bır ultrasona girmen gerekiyor,ve dr kontrolunde onun sana randevu vermesı gerekıyor , mutlaka bır aydır gıdılmıyorsa gıt lütfen ancak , sureklı ultrasona girmek bebek ıcın sakıncalı
Kubraomer04 Bana doktorum demişti detaylı ultrasona gün al diye ultrason yaptircagim yeri aradığımda 21+3 en net görünme zamanı o zaman verelim demişti
Buskprl Aldu doktorunun söylemesi gerek canım ayrıntılı randevu için gün al diye. Çok kalabalık olduğu için 1 ay öncesinden gün veriyorlar. Belki doktorun atlamış yada gerek görmemiş olabilir tekrar bi hatırlatmanda fayda var
Aldu Buskprl hiç bakmıyorlar ki hamileliğim den beri 20 tane doktor değiştirdim her gittiğim de farklı dokor bakıyor polikinlik aynı doktor farklı oluyor.
Yesmckmk Aldu iki gün önce o hastanede mecburi yatış yapıldı bana iç kanamadan ve bi hemşire daha damar yolu bulamaz mı. Ve çevremde o kadar çok kötü anısı olan hastalar var ki bende gidip gördüm gerçekten çok kötü bi hastane
Eun123 Aldu 25. Haftada gitmen daha iyi aslında ben 22de gitmiştim kalbini çok iyi göremedi ve resim veremedi 25 de tekrar çağırdı hem yüzüde tombullaşır demişti
Aldu Eun123 ben işte gün verseler haftam geçer mi diyorum. Hastane kalabalık oluyor baya. Şuan 20 haftalık. 2 hafta önvesinden normal randevu alıyrıym bulmak için
Sibelilhami Aldu detaylı ultrason testi 18-23 haftalar arasında yapılıyor ben bir ay önceden gidip randevu aldım bende şuan 20+3 üm allah izin verirse iki hafta sonda gireceğim bende ultrasona