Filiznalbant Kızlar idrar yolu enfeksiyonu için önerebileceğiniz bi şeyler var mı? Ağlıyorum resmen yaparken yanmam çok var oturamıyorum bile. Emziriyorum bu arada.
Rapunzelaaa Filiznalbant ben gebeyim ve uzuun zamandır bu dertten muzdaribim arkadaşların yukarıda yazdığı yorumlara katılıyorum kesinlikle rahatlatıyor bir nebze de olsa bitmiyor ama hafifletiyor.(bende bitmedi yani bünyeye göre inatçılık derecesi değişiyor çünkü 🙊) Bugünlerde artık lavaboya girerken yanıma küçük bir su şişesi alıyorum üşensem bile o acıyı tekrar tekrar yaşamamak için içine kaynatılmış suyu soğuk su ile karıştırıp sirke döküp taharette kullanıyorum inanılmaz rahatlatıyor. Bir de gece sürekli ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum çok iyi geldi umarım sizde de işe yarar çook geçmiş olsun ❤️
Guguk Filiznalbant sirkeli suyla taharete katılmıyorum çünkü vajina ph ını değiştirip vajinit sebebi oluyo. Miktarı şu bu çok önemli. En iyi gelen şey kızılcık suyu bol bol iç bulabilirsen şekersiz olacak ama
Mrv43 Günlük ped kullanma ayağından çorabını eksik etme terliği hiç çıkartma iç çamaşırını sık değiştir. Günlük ped yerine peçete koy yada küçük pamuklu bezleri ütüleyip koy kuru tutmaya özen göster canm çamaşırınıda gymeden önce ütüle.
Buse06 Kekik ve limon kaynatip iceblrsn hamilelikte icilmyo ama sen dogum yapmisn arastir icebilirsen ic enfeksyona iyi geliyor
Filiznalbant Sirkeli sudan başka önereceğiniz bişey yok mu? Sirkenin kokusuna dahi tahammülüm yok 🤦♀️🤦♀️
Rapunzelaaa Filiznalbant siz o zaman en iyisi doktorunuza gidip muayene olun belki ilaç tedavisi uygular bende ne ilaç ne su hiç biri fayda vermedi doktor ve ebelerden de sirkeyi tavsiyesi duyduğum için mecburen uyguladım ben ama siz doktora mutlaka gidin ihmal etmeyin ☺️
Brokoli Filiznalbant doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim. Doktorum idrar yolunda kum görüyorum, yanma var mi dedi yok dedim şaşırdı baya. Yanma olduğunda gel dedi tedavi için. Bir arayın isterseniz, gidemezseniz telefonda bile olsa doktorunuza sorun
Filiznalbant Brokoli doğum yaptıktan 15 gün sonra kontrole gittim o zaman da vardı doğumda olabiliyomuş tek kullanımlık ilaç verdi rahatlamıştım. Ama emzirdiğim için tekrar içmek istemiyorum
Ozgegoktug Aynı şikayet bendede vardi ve bugün doktoruma anlattım bu durumu monurol diye tek kullanımlık bi ilaç verdi henüz bi etkisini göremedim ama yarın nolucak bakıcam.. sana tavsiyem durumu doktorunu bildir bol su iç ve iç çamaşırını hergün değistir ve ütüleyerek giy
Filiznalbant Ozgegoktug doğum yaptıktan 15 gün sonra kontrole gittim o zaman da vardı doğumda olabiliyomuş tek kullanımlık ilaç verdi rahatlamıştım ertesi güne geçmişti. Ama ilaç içmeyi sevmediğim için doğal bişeyler arıyorum.
Ozgegoktug Filiznalbant sağlik ocağındaki ebe temiz tut ütüleyerek çamaşırını giy bol bol su iç demişti sadece.. sirke falan veya çayları önermem açıkcası normal bi zamanda belki yapardim ama hamilelik özel bi durum
Nshkn357 Filiznalbant bende hamileyim bu durumdan muzdaribim tahretten sonra kurulamak ve çamaşır utuler ütülemez giyiyorum ayaklar mutlaka çoraplı terlikli geziyorm çok şükür iki gün önceye göre çok daha iyiyim