Hatice_mustafa Yagmurgg Geçen gün bende bir post açtım canım kimse yok bişey yazmadılar. Ama sana tavsiye edebileceğim ZEHRA BEBEK bende ona geçiş yapcam ve inş önümüzdeki hafta ilk kontrolüme gidicem.
Fdm241 Yagmurgg canım bende Bülent Şimşek e gidiyorum çok memnunum sadece randevusu çok çabuk doluyor.
Yagmurgg Hatice_mustafa bende aksehirden konyaya geçiş yapacağım ama hiç gitmediğim için çok kararsız kaldm ayrıntılı ultrasona gideceğim 😍
Sayar42 Aysenurkara canım bende Mesut beye gitmeyi düşünüyorum ama ilgisiz alakasız suratsız bir doktorla karşılaşmakta istemiyorum.. daha ilk bebeğim ister istemez herşeyi sormak öğrenmek istiyor insan tersler mi acaba çekindiğim için devlete gidemiyorum 🙈
Hatice_mustafa Yagmurgg Anladım canım . Sıra bulmak zor ama bende özel den geçiş yapicam ve hastane detyalida bakamayız en az 1 kere muayene olacan dedi bana bende hiç muayene olmamıştım orda . 22 haftalıktim ve zor olacaktı sen gününü geçirme.