Besimee Kızlar, 39+3 teyim bugün renksiz sümüksü bir akıntım oldu. Sizce bu nişan mıdır? 2. Çocuğum, ilkinde böyle olmamıştı size sorayım dedim. Hafif de sancılarım var.
Haandenr Bende 37+1 deyim bugün krem rengi beyaza yakın sümüksü bişey geldi illa nişanın kahverengi mi olması lazım ?
Elifelif1 Bende 3 gün önce açıklık muaynesi oldum 2 kere 39+4 de. Dün lavabodan sonra resmen odla bi parça oldugunu hissettim ama yapışmış kalmıs düşmesi zordu peçeteye bile gelmiyordu afedersiniz resmen çektim kendim aldım aşırı jölemsi bi kıvam normalde herzaman akıntısı olan biriyim ama akıntıyla asla alakası yoktu. Sonra bi parça daha geldi dedim tamam yani bu kesin nişan deidkleri şey böyle büyük bi akıntı olamaz bu resmen mukus tıkacı dedikleri şeydir sümüksü jölemsi katı kıvamlı bişelerdi sarı renkteydi illa kanlı mı olur sanmıyorum kansız da var nişan internet görsellerinde ama normal akıntılardan bariz ayırt edersiniz bunu eminim