Merhaba melek anneler 💐 ne zaman ne zaman diye diye sonunda oglumla kawusmamiz nasip oldu. Dogumum biraz zordu etkileneceklerden ricam okumamalari 😔
Nerden nasl baslayacagimi bilmiyorum o Kadar guzel o kadar abartilmasi gereken bir duygu ki Anne olmak gebeligimden dogumuma Kadar olan tum surecleri paylasmak istiyorum sizlerle 😍
Hamileligimi hic ihtimal wermedigim ayda surpriz bir sekilde ogrendik istiyorduk ama o ayda umutsuzduk ama olmustu Rabbim o mucizewi Ani bize yasatti elhamdulillah 🤲
Gebeligime gelecek olursak ilk aylar kusmayla bulantiyla we dusuk riskiyle gecti ozet gececegim gebelik sekerim cikti enfeksiyon bas belamdi uykusuzluk kramplar pskolojm de iyi degildi cok kilo almamama ragmen fazlasiyla agirlastm 36. Haftadan sonrasi cekilmezdi bnm icin. 😏
Ha geldi ha gelecek diye diye tam da umudumu yitirmisken oglumun gelesi tutmus 36. Haftadan beri surekli gece kramplardan uyuyamiyordum oglum surekli sertlesiyordu cati agrim da cabasiydi ama gun icinde bunlari yasamadgm icin yalanci deyip gecistiriyordum meger acilmalar baslamis bile 🙈 iki haftamiz oyle gecti 31 aralik pazartsi gunu deli gibi temzlik yaptm sali gunu kaynanam gelecekti kontrolmz wardi aksam esim gelince bide sabaha kalmasin muayneye simdi gidelim dedik bnm icin de iyi olacakti ewden cktgm gun cok yorgun oluyordum kayinwalidem gelcgi icin pazrtsi gitmyi uygn gordum. Neyse gittik doktor cati muaynsi yapti we 3_4 cm aciklik dogum aktif basladgni bni gondremeyecgni soyledi tabi Ben sok esimle ewe gidip esyalarmzi alma karari aldik ewe geldik sancim olmadgi icin bir kac saat oualandik gece 12 de hafif belden wuran sancilarla hastne yolnu tuttuk. O gece ki ebelerden hic bahsetmeyecegim hepsni cimre sikayt edecegim neyse yatsm yapldi we bn Sabah 7 ye kadar serwste bekledim esimle sancm yine yok dencek Kadar az Sabah 7 de dogumhanye alindim kan tahlilleri seker tansyon ws islemler yapldi o yesil onlugu giydim esime sarldm ikimizde gozu yasli aglamakli ayrildik o Ani yasiyorum sanki 😢😢 esim disarida Ben iceride bu arada nobet degisimi yaplms bnm melek ebelerim gelmisti Allah onlardan razi olsun 🤲 alttan tekrar muayne edildim acikligimin hala 4 cm oldgnu suni takilacagni soylediler. Takildi yawas yawas dereceleri arttriliyo ama bn hala sanci fazla hissetmiyorum yanimda bagiran cagiran hamileler war icimden bunlar niye bu kadar abartyor diye dusunuyordum basima geleceklerden habersiz 🤷 oglen ikiye Kadar normal hafif sancilarla 5 cm olmustu acklgm ebe suyumu patlatti cok acili bir islem degil ama olan ondan sonra oldu yawas yawas sancilarim cogaliyordu 10 dakika sonra hayatimda yasamadgm bir aciyla karsilastm hem kendi sancmi hem de suni sancyi karsiliyor olmak wucudumu fazlasiyla yormaya baslamisti acilmalarmin ilerlemesi gelen gidenin alttan muayne etmesi we bnu hoyratca yapmasi cabasi artik bagiriyordum dayanamiyor gitmek istiyordum izin wermediler o sanci odasnda aksam 20:00 kadar kendimden gecmis dilim damagim kurumus ne dedgmi bilmeden acidan sayklayarak gecmisti sancilar araliksiz geliyor 5 dkda bir alttan muayne ediliyordum artik acikligim tamdi fakat ikinamiyordum benden sonra gelen 11 tane dogum gercklesmisti bu arada bn hala sanci odasnda kiwraniyordum. Ikin diyorlar ikiniyorum ama bebek gelmiyordu en son 30:10 da bni catala aldilar iki defa ikindm yapamadim gucum kuwwetim tukenmis kendimden gecmistim olmaynca ebe uzerine cikip ikinci defa karnima bastrsnda melek oglum mis kokolum Mir Hamzam dogmustu 🌞🌞. O an tum sancilarim kesildi yeniden dogmus gibiydim oglumu yuzume biraktilar koklàdim Optum goturduler hem kesi hem yirtgm wardi 30 a yakin dikisim oldu 😭 bir saat kadar dikislerimin tamamlanmasi surdu bir gece hastnde kaldik 01.01.2020 de Sabah 11 de uc kisi olarak girdik cok aci cektim ama degdi oglum artk yanimda we Ben Anne oldum. Bu arada lawabo ihtyaci dsnda kalkamiyorm canim hala cok yaniyor yuruyemiyorm oturamiyorum sadce Yan uzaniyorm dikislerim fazlasiyla Agri yapiyor oglum meme tuttu Yan uzanarak emziriyorm cok zorluyor ama ona deger 💙Bu surecte en buyuk destekcim esim annsi we annem oldu annem de geldi kayinwalidem de islermi yemegimi onlar yapiyor bense yawas yawas toparlaniyorum. O sanciyla tum hamiledaslarima we o duyguyu tatmak isteyen herkese dua ettim.
Bizim hikayemizde Boyle canlar zordu ama sonumuz guzeldi simdi bir melekle koyun koyunayiz bu duygu muhtesem Rabbim isteyen herkese tattrsn 💐💐