NecatiMerveCingz 4 isim arasında kaldık. 1)Defne 2) Duru 3)eslem 4) Beril Defne ismi genelde çok hareketli çocuklar oluyor diyip tavsiye etmediler kafamız karıştı ESLEM söylemesi zor diyorlar en çok ikisini beğenmiştik gerçi daha değişir belki ama sizce ?
Elosh NecatiMerveCingz duru ismi bu gidişle milyonlarca olacak çok duyuyorum😞 beril yada eslem güzel bence👍
Svcnn NecatiMerveCingz beril cok guzl kibar ve degsk dryr anlamida zumrut mi femekti yalns blmyrsam hatta bnde dusundum biara ama benm kaynanmn adi Berin beril olsa dedm ayni gbi olck karstran filan olcak gbisine vazgectm
deletedmom01 NecatiMerveCingz kızım olacak Defne koyucaz ismini çok begendiğim bi isim 😊😊 aynı zamanda Duru ismiide çok güzel 😊😊
GlayAktaetinkaya Ben defne ve duru ısmını cok begenıyorum kızım olursa duru koymayı dusunuyrm 🙂defne yakın cevremızde var cunku
NecatiMerveCingz Çoğunluk yok sonuç yine kararsız oldu 😬🙄 ama durunun çok olduğunu bilmiyordum onu eledik teşekkürler benim ismimde herkeste var güzel olmuyor kızımda yaşamasın aynı durumu 🙂