Merhaba kızlar ben de bayadır bu uygulamayı takip ediyorum.Ikinci gebeligim ilk gebeligimde çok şükür çok güzel geçirdim hiç bilmedim sezaryen ile oğlumu kucagima aldim şimdi prensesimi bekliyorum.36+5 olduk çok şükür kilomuzda 3.400 gram🧿2 gündur karnimda göğüs altında sertlik var 4 gün önce nst baglandim sancı çıkmadı bugün de kan testi vermiştim idrarda enfeksiyon cıktı ondan olabilir dedi sağlık.ocagi bende hemen doktoruma gittik nst bağladı hafif sancı cıktı zaten doğum 11 ocak da ama sancı çıkınca korktum hala aynı durumda sertlik var harekette ediyoruz çok şükür sancı artarsa gel alalim dedi erken gelecek belli dedi var mı aranızda böyle olan❤kusura bakmayın biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤲