Elosum Kizlar 18 haftadayim. Banyo yaparken pembe su gibi bişi geldi.ne bu diye anlamadım da. Sonra baktım kanama falanda olmadı ama bu neydi şimdi.kasiklarimda adet gibi Ağrı'da var. Sizce düşük yapıyor olabilir miyim