Cagla4 Bayanlar hepinize selam öncelikle. Aramızda hamilelik esnasında ya da sonrasında çatlak kremi kullanıp memnun olan varsa öneride bulunabilir mı 24 haftalık hamileyim ve göbek çevremde yavaştan çatlak oluşmaya başladı 😕
isimsizbebek Cagla4 selamlar🙋🏼 ben lierac jel kullanıyorum akşam da bebek yağı sürüyorum. 33. Haftadayım şu an çatlağım yok bu saatten sonra olursa da bilemicem😀
04052016mh Cagla4 vala ben doktora sordum badem yağı vs yalan dedi mustela diye marka verdi onu kullan doğal hiçbir zararı yok hatta bebek ürünleri bile var tavsiye ederim dedi,
Yildizim isimsizbebek sabahları lireac akşamları bebek yağı sürüyordum ilk gebeliğimde hiç çatlamadım😊
Cagla4 Çok saolun hanımlar 🤗 Edaibo tansuanne SbnmTlg 04052016mh 04052016mh Yildizim söylediklerinizi dikkate alacagim
SbnmTlg Evomere krem kullanıyorum doğal içerikli. indirimdeyken yakalayınca alıyorum. 29 haftalığım çok şükür çatlak yok. İnşallah da olmaz 🙏🏻 Yağ kullanmayı tercih etmiyorum, genelde sabahları duş aldıgım için kıyafetlerime geçmesin diye.
Edaibo Ne kadar çok bakım yaptım ah ah günde iki kez hiç aksatmadan 6. Aydan itibaren sabah akşam yarım saat masaj yaparak sürdümde 39+3 de bianda çatladım alt karınlarım 😢 bünye meselesi hiç çatlamayan oluyo hartaya dönen oluyo yeterki sağlıklı olsun bebeişlerimiz yapacak bişey yok frei öl bide bio oil kullandım sürekli
Bbsraa Ne zaman başladınız çatlak kremi kullanmaya ben 16 haftalık hamileyim beyaz tenliyim şuan çatlak fln yok ama ne zmaan kullanılmaya baslaniyor