Elvintos ya çıktı biri dedi şeker yüklemesi yaptırmayın dedi millet de ona inanıyo sinir oluyorum ya. Gün boyu çikolata yeriz, paketli ürünler yeriz bakmayız zararlı mı diye ama şeker yüklemesi aaa çok zararlı. İnsanların tepkisinden dolayı da doktorlarda arada kaldı resmen. Çok biliyorum etrafımda şeker yüklemesi yaptırmayıp bebeği karnında ölen, organ yetmezliği ile doğan yani.