Merhaba bugün kontrolüm vardı ,nst’de sancım çıkınca dr alttan muayene yaptı (ilk defa🙈) ve 1 parmak açılman var dedi. İnşallah 4-5 gün daha bekler dedi.Hiç beklemiyorduk azıcık şok olduk😁 şu uyarıyı da yaptı sen yarın da doğurabilirsin 2 hafta sonra da ,işimizin bu kısmı zor çünkü tam kestiremiyorsun malesef bebeğin ne zaman geleceğini dedi. Benimle aynı durumu yaşayan oldu mu diye merak ettim. Acaba böyle durumlarda bebişler ne zaman geliyor? Bu arada ağrım sızım da yok, sadece karnım tepede toplanıyor sertleşiyor ,çatı muayenesinden sonra kanama olabilir dedi dr,ama o da olmadı. Çantamı hazırlıyım artık diyorum😆😂😁