Mucizesinibekleyen Hiç kafana takma internetten de araştırıp o güzel moralini hiç bozma bende de toxoplazma IgM pozitif idi bana da avidete testi yapıldı ve o sürecin ilk başlarında o kadar çok üzüldüm ki bebeğime bişey olacak diye sonra çok detaylı araştırdım ve kendimi hiç bir sorun olmayacagina testin benim açımdan olumlu çıkacağına inandirdim kendimi ve bı haftanın sonunda rahat nefes alabildim sende buna inan..
Zaten bu gibi değerlerin yalancı pozitiflik yapma durumu çok yaygın oluyormuş muhtemelen seninki de öyledir canım içini ferah tut..