Dolunayto Merhaba kızlar, ya daha önce de sormuştum ama şimdi iyice şiddetlendi ve ben korkuyorum erken doğum belirtisi mi diye.Benim bebeğim taa vajinaya vuruyo gibi hatta batma hissediyorum vurduğunda henüz 24 haftalığım sizlerde var mı böyle olan?
Emineyavuz_53 Dolunayto 25. Haftada bende hissetmiştim hatta doktoruma mesaj atmıştım çok erken orda hissediyorum vajinamın içine doğru tekme atıyor diye . Normal demişti . 34. Haftadayız çok şükür sorunsuz devam etti
ZehraMuge Dolunayto rahim baskı yaptığı için sana öyle geliyordur. Ben de 18. haftamdayım aynısını yaşıyorum 2 gündür, gaz ve kabızlık da olunca iyice artıyor baskı.
simsekkiz8 Dolunayto 24 haftayimmm ayni durum ya bendede rahim agzi kisaligi var cok korkuyorum😢 hareketleri diwardan bile karnimin ennn awagisinda gozukuyor tekmeleride vajinada hiss ediyorum. Lutfen bilgisi olan yardimci olsun akil versin😢😢😢
Dolunayto Sanki bebek çok aşağıda gibi belkide henüz küçük diyedir ilk hamilelik olunca hiçbişryden anlamıyosun😒
simsekkiz8 Dolunayto bende kicukde digil ya 21 haftada 550 ydi wimdi 700 falan olmuwdur belki daha cok
Gizem3410 25 haftalığım aynısı bende de var başı aşşada resmen doğuracak gibi hissediyorum doktoruma sordum tabi hemen hareketleri çok aşşada hissediyorum sanırım doğuurcam erkenden dedim güldü nerde hissedersen hisset yeterki hisset çok normal korkulacak bırsey olsa kanaman olur yada su sızıntın olur dedi bu haftalarda cok normalmiş birde başı aşşada olmasi daha da tetıklıyor
Sekerpare Bende ole hissediyorum baş geliş herhalde ondan sanki pit pit atıyor kac haftadır ole 27 ye girdik
Fidan3594 Dolunayto sanırım başı yukarıda olduğu için ayakları yapıyor bende de öyle oluyordu bizde o haftadan sonra yukarıda hissettik sanırım
Dolunayto Bugün gittim doktora baktı bebeğin başı aşağıda ayakları göbek hizasında olduğu zaman kollarını oynatıyomuş o da vakina üstünde hissediliyormuş