Aile hekimim decavit yazdı, bugün doktor imom önerdi. Decavit başlarda iyiydi şimdi miğdemi bulandırıyor acaba imom da bulandırır mı var mı kullanan ? Bide gyno ferro sanol demir ilacı yazdı. İmomda ve decavitte de demir var ikisini de kullanmama gerek var mı ?