ipekveannesi Bsr-shn123 37+5 bugün gittim 3 kilo olmuş kızım ☺ kasılmalarım çok oluyor doktor rahim ağzı kısalmış ve incelmiş gününü doldurmazsın dedi yine de belli olmaz 😌
Ebru_H Iimran ya benim duzensiz ama 3 kere çıktı ikisi 60 üstü biri 80 üstü 🙄 ama doktor bişey demedi şimdi de kasılmalar var karnımda ama anlayamıyorum ki yalancı sancı mi bu 🙄
Iimran Ebru_H kasılma derken sertleşmeyse eğer o normal sancı belden gelip kasığa doğru karnın alt tarafına doğru yayılması lazım canım benimde karnım sertleşiyo çok fazla 😕
zhl12344 Bsr-shn123 Benimde 38+2 haftalık dün çatı muayenesi oldum 1 cm açıklığım varmış ama hiçbir Doğum belirtim yok sanki hiç gelmeyecekmiş gibi. Bu arada kilosu da 3.260
Ebru_H Iimran kimi zaman sadece sertleşme kimi zaman da sertleşmeye beraber bahsettigin ağrı 🙄 o yüzden tedirgin oldum son bı saattir falan yumusamadi hiç karnım
Iimran Ebru_H sancıların uzandığında geçiyosa yalancı sancı ama gerçek sancı dinlenerek geçmez sancıların şiddeti az ve dakikası önemli canım sancı olup olup 1 saatte bir yarım saatte bir 15 dakikada bir diye düşecek bunlar belirtiler
asli35- 37+4 günlük . Sağ kasığımda ağrılarım kasılmalarım var sanırım yalancı sancılar . Bebiş de 3.500 kilo olmuş . Umarım 40ıbeklemeyiz ☺️
Iimran Ebru_H evet inşallah canım ❤️normal istiyorum sezaryen beni korkutuyo biraz sen de mi öyle düşünüyosun
[silindi] Bsr-shn123 37+4 olucaz bugün 37 de gittiğimizde 3100 gr olmustu çatı muayenesini yaptı doktorum 1 cm açıklık var dedi ama tarih yok insallah çok bekletmez 🥰
Iimran Ebru_H benimde normal giderse tani daha kanala girmemiş hanımcık 😊 kız mı senin de ismi düşündünüz mü