Ben doğumumu Nisa hastanesinde yaptım canım doktorum asiye hanımdı güzel hastane tavsiye ederim doktorum da öle hiç sıkıntı yaşamadım 3 saatte normal Doğum gerçekleşti🙏🏻 Tek sıkıntı doktorun çok yoğun olması kontrollerinde randevun olsa bile kapıda minimum 1 saat bekliyorsun 🤦🏻♀️ Şimdi 2.bebeğime hamileyim tekrar asiye hanıma gitmeyi düşünüyorum